Vanliga frågor
Får jag en bekräftelse av beställningen?
När du har skickat iväg din beställning skickas automatiskt en orderbekräftelse till din e-postadress som visar vad du har beställt.
Hur kompletterar eller annullerar jag en beställning?
Mejla M Service på service@msverige.se eller ring 020-21 11 11. Beroende på när orderkörningarna görs har man inte alltid tillgång till beställningen.
Reklamationer, fel i leverans eller andra problem
Vad gör jag? Du har flera möjligheter: mejla, ring eller skriv till oss, så hjälper vi dig genast. Obs! Kom ihåg att ange ditt medlemsnummer och gärna även ordernumret på din beställning!
Hur returnerar eller byter jag en vara?
Kontakta oss alltid innan du skickar tillbaka en produkt. Mejla M Service till service@msverige.se eller ring 020-21 11 11. Då får du information och anvisningar om hur du ska göra. Ska varan skickas tillbaka behöver du ha ett returordernummer som du ska märka din returförsändelse med. Detta returordernummer får du av M Service.
Jag har glömt mitt lösenord och/eller mitt medlemsnummer. Vad gör jag?
Mejla M Service till service@msverige.se eller ring 020-21 11 11 så hjälper vi till med ditt lösenord och medlemsnummer.